Emma Stone

     Datum: 2013-01-16 Tid: 22:47:49
Mitt upp i allt pluggande igår så fick jag ett sug av att gå på bio. Så samlade ihop en tro beståened av mig själv, Eve och Olle. Vi var och såg Gangster Squad, otroligt bra film! Var längesen jag såg en sån bra om jag ska vara ärlig...(om man inte räknar med the Hobbit då;)) Man fastnade nå otroligt i filmen... fast det gör jag ju iofs i de flesta, bra som dåliga, som koreanska twistade filmer typ. Hur som, Se den om möjlighet finns! Eller se den även om möjlighet inte finns. Också är ju min amerikanska motsvarighet Emma Stone med.
Idag ´då... Plugg på mittuniversitetet, fixa farmors hår samt lite snöskottning.
- Emma Sten
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0