it's not my fault, i'm happy

     Datum: 2012-12-18 Tid: 00:18:36
Okej detta får bli ett snabbisinlägg då jag är jättekissnödig. Ja nu vet ni det också.
Nej men seriöst är det väl dags för skärpning här och vara lite mer aktiv. Men jag har inte haft tid eller ork att engagera mig på senaste tiden. Men som sagt, ändrig på det!
Jobbar denna veckan på Duvans då det är fullt upp där. Men jag trivs som fisken i vattnet. fick dock jobba över idag en timme innan jga och mamma åkte och kollade in Eves nya lägenhet... eller ska man kanske säga första. Vilket som, grattis till henne!
Sen blev ju kvälen bara ännu bättre då jag samtalade med min käre vän Stew i telen i cirkus 2 timmar... samtidigt som jag städade! Multitasking for sure.
Och snart är det jul också, därför blir det julborde imorn med pappa, mamma och mormor och morfar. gott!
men först jobb... och sova nu... efter jag har kissat!
-Emma Sten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0