Don't think twice, it's all right

     Datum: 2012-12-20 Tid: 01:16:33

Igår bjöd pappa på julbord. Har blivit lite av en tradition att äta på Grankotten uppe på norra berget. Åt tills det var totalstopp, men gott var det! Tack Pa:)
Efteråt for jag och friserade Olle och hängde lite. Idag har jag jobbat, har gjort det hela veckan iofs och ska även jobba torsdag och fredag. Imorn ska jag ha en begravning och på fredag två stycken.
Och på tal om nått helt annat så är jag typ helt klar med alla julklappar! Skönt det.
Ikväll har jag och Eve hängt i hennes lägga med lite pizza och en ensam lampa som hon var väldans nöjd över. Rriktigt mysigt var det.

-Emma Sten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0