I know i'll see your face again

     Datum: 2011-04-30 Tid: 02:44:12
Städat har jag gjort idag! Bra Emma (klapp på axeln).. och kollat på Williams bröllop som jag inte hade en aning om att det var idag.
For upp och drog med mig Eve till biteline, träffade Jenny och Micke där och fick reda på vad det var för frukt Jennys mage hade växt till.. det var en vattenmelon nu, senast jag hörde var det en mango typ. Åt iallafall där tills paltkoman tog över... för att få den att släppa tog vi en prommis i stan och förbi det Allmänna Läroverket Hedbergska och fick nostalgikänslor från studenten, vilket var senast jag var där tror jag. Hoppade in i bilen och drog en lov förbi Olle som började gnälla när eve tog ett kliv in i köket med ytterskorna på.
Kan inte den här månaden gå snabbt så sommaren kan få anlända? Om en månad är det ju Juni (nästan) och då bör det väl vara dags?.. Man tycker ju det liksom.


Snuskig haka Eve fick va? hon var typ döstolt över den bilden (som hon tog själv) ;)
-Emma Sten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0