i never thought possible

     Datum: 2010-06-23 Tid: 00:03:56
Helt stört vad jag har träningsverk i armarna! Har trimmat häckar i två dagar nu och ska fortsäätta i samma stil imorn. Men det är i alla fall bra mycket roligare än att rensa rabatter. Varmt och skönt har det varit idag med... har tom. fått lite bränna... kunde ju ha vare positivt om det inte hade vara för att jag har gått med shorts och linne hela dagen;) Men skit samma!
Mot slutet av dagen kom gullhönan evelina med en liten picnic-bag med lite fika till mig och Maria. Saft, chokladboll och vattenmelon=) mmm! När klockan slog fyra pinnade jag och eve hem på våra cyklar (egentligen våra mammors).
Senare skulle vi hämta olles bil och dumpa den hos han, det gick ju gallant;) hamnada sedan hos manne där vi (eller jag, eve kollade på, haha;)) hjälpte till med att klistra lite på hans fyrhjuling. For sedan hemmåt med vrålåket Chevan och tutade på en massa rondom människor som hoppade till.
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova länge! ... eller vänta det kan jag ju inte.. måste ju upp kl 6 imorn och jobba :P



-Emma Sten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0